torsdag 22 oktober 2009

Fartfylld 1 år!

Men lilla kära bloggen, förlåt mig! Igår fyllde du ju 1 år! Och inget födelsedagsfirande alls… Jag har under året skrivit 465 inlägg, det har varit mycket träning och hälsa men allra mest om tillvaron i helhet och delar.

Första inlägget hette Fartfylld och fartfyllt! Nu ska jag göra det som jag funderat på länge, starta blogg! Varför fartfylld? Allt det som ger glädje och energi, som gör mig full av fart... typ så! Jag fick två kommentarer, av Oskar och Jessica.

Jag tycker det är häftigt att blogga! Det är häftigt att kunna sitta och se tillbaka på bilder, ord och även kommentarer skrivna för länge sedan och på så sätt följa stråk som varit och trådar du tagit och tappat och tagit igen.

8 kommentarer:

mbh sa...

grattis gumman - keep up the good work!

Frida sa...

DET förstår jag! 3 månader, huh!
Det är en bra uppfinnelse! Det känns verkligen som att man är nära när man kan sitta och titta på varandra och prata samtidigt =)
Tänkt va bra vi har det nu, när vi var små var det handskrivna brev som gällde!

Elina sa...

Grattis bloggen! Varför kommenterade inte jag ditt första inlägg?

Jessica sa...

men stort grattis till ett år :) och va kul att jag va en av dom två som kommentera, det minns jag inte ens själv!! :) Ha en fin helg Jonna, kram! p.s fortsätt blogga! d.s :)

Michaela sa...

Grattis! Tack och lov för bloggen nu när vi inte jobbar tillsammans längre och blir uppdaterad dagligen.

Andrej sa...

Och så förgyller du livet för oss andra med din ärlighet och dina känslor, iver och glädje.
Tänk vilken tur att jag hittade din blogg - den är super!

malin sa...

400! det kan du ju glömma! tänk om man köper ngt som mottagaren inte gillar (vilket är en stor risk när man ska köpa till exempelvis daniel) o så har man slängt ut 400 onödan. 200 max! Kram o puss

andreas sa...

grattis bloggen vi måste stå enade och starka mot julförstörarna jonna dom kommer att tacka oss efter julaftonen.kram kram