torsdag 22 oktober 2009

Tiden som är

Man ska tydligen härdas som supporter säger min kollega Jonny, efter att jag (!) informerat honom att Andreas Johanssons hockeykarriär är över. Även som "supporterfru" säger jag :)Dessutom förlorade vårt lag det prestigefyllda derbyt mot Mora igår.

Bläddrar i kalendern och inser att jag inte har en hel vecka på kontoret på minst fyra veckor framledes. Studiedagar, handledningsdagar, planeringsdagar, halvdagar (slutar 13.00 dagen före Alla helgons dag!) Då går veckorna fort. Nu väntar lunchlöpning igen och sedan en dusch i den personalduschen jag numer tycker är nästan min egen... och till en lunch en god och pestokletig pastasallad.

3 kommentarer:

malin sa...

ja jag antar att det inte var ngn soltråle som kom hem efter matchen igår...

Elina sa...

Leksand är dååååliga. Men jag är vääääldigt oinsatt.

Elina sa...

Leksand är dååååliga. Men jag är vääääldigt oinsatt.