lördag 8 augusti 2009

Älskade familj

Den här helgen är full av familjesammankomster! Igår födelsedagskalas hos JWs mamma A. Idag på fm hela härliga familjen Hansen på glassfika på balkongen. Jag och Gustaf levde rövare. Gustaf fick 15 kr i glasspengar, av JW, som inte ens var med. Detta för att blidka honom, efter att min bror sagt till Gustaf att J inte ville träffa Gustaf, att det var därför han inte var här. Gustaf gjorde mig även en tjänst genom att ta sönder ett fult gammalt rosa halsband. Jag och Gustaf enades även om att det nog är bättre att satsa på en golfkarriär snarare än innebandy, då det förstnämnda är marginellt mer inkomstbringande. Vincent åt orange gryta och visade sina atletiska färdigheter. Det var en trevlig stund.

Nu är det dags att börja ladda upp inför storasysters storslagna födelsedagsfest, hon fyller 30... Jag har en ny svart klänning. Och det var länge sedan jag var på fest. Och Elina har lovat att vi ska dansa bland bärbuskarna i kväll...

1 kommentar:

Elina sa...

Hm, var kanske i ett svagt ögonblick jag lovade det. Men visst, jag är på om du är på. :D