onsdag 25 januari 2012

Ytterligare en bra sak med att jobba 80 %

På onsdagar hinner jag lusläsa Hemköps annonsblad och kan sedan dammsuga hela affären på bra erbjudanden. Den här veckan t.ex: Mozzarella 5 kr, två pkt frysta bär 20 kr, två naturell yoghurt 25 kr...

Idag äter vi en god pastasallad med avocado och annat gott och tzatziki till middag. I kväll blir det smoothie och popcorn. Jag älskar mat och för tillfället är jag hungrig hela tiden! Det måste bero på all skidåkning... (för jag är ju inte hungrig jämt annars, liksom)

4 kommentarer:

Ulrika sa...

De frysta bären har jag också varit och inhandlat! Dock var det utplockat redan i måndags när jag var på plats..

julia sa...

Underbart! Haha, nej man går ju alltid runt och är mätt typ (eller inte).

Snorkkis sa...

Hihi; det lönar sig säkert att jobba 80% med tanke på alla klipp du kan göra.

Löpning & Livet sa...

Haha alla anledningar är ju bra :)