fredag 20 januari 2012

Jag är en tuffing - åker Intersportloppet i morgon!

Tidigt i morgon tar jag bilen till Mora och kliver där på en buss som ska ta mig till Oxberg, och starten för Intersportloppet!

44 km åkning väntar innan jag är tillbaka och förhoppningsvis går i mål i Moraparken, och tar bilen hem igen.

Det blir en utmaning att genomföra hela dagen i egen regi, men jag hoppas på att känna mig ordentligt nöjd och trött i morgon kväll! Bryta får jag inte göra, för man får ingen skjuts tillbaka till målgången där min bil står...

(Nåja, pappa kommer att komma och kolla, så bryter jag staven kanske han kan köra mig...)

Förresten pappa, kolla in mössan ovan! Det är den du ska hålla koll efter i morgon! Den här bilden lade Intersportloppet upp på sin hemsida idag! Det ser ju lovande ut får man säga!

9 kommentarer:

Snorkkis sa...

Men oj! Vad spännande! Lycka till!

LinaTriathlet sa...

Jag hejar på dig!! Stort lycka till fina du!! :)

julia sa...

Roligt Jonna! Lycka till och hoppas solen håller dig sällskap hela vägen :)

LL sa...

Ser ut att bli lite kyligt i Mora i morgon men du kommer att få en kanondag! Have fun!

andreas sa...

lycka till kära syster snygg jacka på bilden ;) kramar

Löpning & Livet sa...

Vad roligt! Lycka till och kör hårt!!

Karin sa...

You go girl!

Malin sa...

Önskar dig all lycka till! Måste även säga att jag trodde det var Odin på bilden vid första anblick. Kanske inte konstigt när ni är släkt :-)

elly sa...

heja! hoppas att det varit 44 strålande kilometer!