söndag 26 december 2010

Den 25 december, juldagen

På juldagen firade vi julafton igen, den här gången med familjen i Leksboda! Först vaknade vi upp i Näs, och det var rena värmen ute. -17 grader kändes behagligt. Jag och JW åkte skidor, och sen vidare ut til Leksboda.
Lillasysters fine Per, som också ska åka ett lopp i Vasaloppsveckan och med upp till Vallen över nyåret.
Julbord igen! Så gott, men vid det här laget började min klena mage att må rätt dåligt.
Fler som ätit för mycket?
Och så kom äntligen tomten! Det är härligt att få uppleva julen tillsammans med barnen. Fast vi stora blev lika pirriga som dem när tomten kom...
Sitta i tomtens knä är mysigt!
Jontes Iphone-app Talking Tom och Talking T-rex räddade julfriden mer än en gång... Malins Mats är kameraskygg, men han fastnade också på bildern!
Storasyster Malin, fem dagar över tiden!
Ficklampa och pannlampa var årets julklapp.Fina storebror och jag! (Jag har tre syskon)

2 kommentarer:

Slans sa...

Också mysiga kort! Vilken fin familj vi har!

<3

mbh sa...

Fina kort! Misstänker att det inte blir några publicerade från min kamera denna jul :) Kram