söndag 12 september 2010

Med Sommar i öronen och kola i benen

Jag är världens blödigaste person. På TV går för tillfället Idol och jag börjar gråta varje gång någon går vidare och de visar sin stora glädje över detta. Idag när jag sprang lyssnade jag på "Sommar" med Annika Sörenstam. Ett dåligt och tråkigt "Sommar"-program, men när hon beskrev hur hon vann sin tredje US Open kunde jag knappt hålla tårarna tillbaka...

Annat var det när Maria Akraka pratade i mina öron söndagen för två veckor sen. Det var ett kul program. Och den dagen gick löpningen bra med. Det kanske finns ett samband? Eller kanske inte, men något ska man ju skylla på. Kola i benen och för hög puls duger inte riktigt.

4 kommentarer:

Andrej sa...

Inte frisk ännu? Usch!

Linnea sa...

Du är inte ensam om att grina framför teven. Skönt att jag inte är ensam om att vara blödig :)

mbh sa...

varje person som går vidare!? det var väl att ta i? Puss

andreas sa...

fattar inte hur man kan springa med sommar i lurarna? kramar