onsdag 15 september 2010

Hockeyänka igen!

Idag börjar hockeysäsongen igen. Leksand inleder Allsvenskan med att möta Mora... daladerby! Detta innebär att jag är hockey(supporter)änka igen, varje hemmamatch fram tills mars någon gång!

Såhär första matchen tycker jag att det är ganska trevligt! Jag avverkade dagens andra löppass, som var betydligt bättre än första, städade, åt middag, tände massor av ljus och nu sitter jag bara och trivs. Jag vet att senare i säsongen kan det ibland kännas tråkigt, särskilt om matcherna infaller på fredag- eller lördagkvällar men just nu är det helt ok.

4 kommentarer:

Elina sa...

Du klarar nog av en ensam fredag- eller lördag kväll också! Eller så du väl hitta på något på egen hand. :) Kul att dom vann!

Julia sa...

Huja, tänk att hockeysäsongen redan drar igång. Och håller på i evighet gör det också!

andreas sa...

du kan komma till oss och hänga när det är match :) kramar

Tant Anna sa...

Vet vad du menar. Här finns en till "hockeyänka".