tisdag 28 september 2010

Ibland behövs inga ord
















5 kommentarer:

mbh sa...

Underbara kort!!! Undrar när jag kommer dit nästa gång....

Elina sa...

Det ser precis så ljuvligt ut som jag föreställde mig att ni skulle ha det! Säger tyvärr som Malin, undra när jag kommer dit nästa gång...

emelie sa...

så härliga bilder! det är ni värda!

Hanna sa...

Åååh, jag blir riktigt avundsjuk när jag ser dessa vackra, soliga, mysiga och rofyllda höstbilder... Men så kom jag visst på att jag kommer vara ute i naturen dygnet runt från mån-fre nästa vecka. Och det på skoltid! Så jag ska nog hålla igen..! Jag vet ingen som är så duktiga på att ta sig minisemestrar som ni. Ni både värnar om de platser och människor som ligger er varmt om hjärtat. Ni är så fina! Kramar i massor

Andrej sa...

Axlarna åker ner bara av att titta på bilderna.