torsdag 19 juli 2012

Ett vykort från Vansbro

En pigg bror - En trött syster

Från de flesta lopp får man beställa fotografier för dyra pengar. Men inte Vansbro terrängmarathon inte! Där får man helt gratis ladda ner högupplösta bilder från deras hemsida. Tack för fantastisk service!

Bilden slänger mig tillbaka dit, in i de djupa Västerdalaskogarna, myrarna, spångarna, den tvåldoftande sommarskogen, den brännande solen. Tänk att jag fick göra det tillsammans med min bror! Att han sprang med mig i 18 av 23 km, fast han var så stark.

Nu vill jag kunna springa igen! För hur häftigt det än var, så är det harmligt att jag gjorde illa mig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för upplevelsen ännu en gång å krya på dig kramar/ andreas

Elina sa...

Verkligen schysst att man kan få bilderna! Det skulle vara något av "storloppen" det! Och rolig bild dessutom :) Du ser lite lidande ut medan Andreas, linslusen, skiner upp vid synen av en kamera.

PUSS

Ingmarie sa...

Det verkar vara helt galet häftigt och fint men livsfarligt för mig som är en snubbelfia...
Håller tummarna för ditt ben! (Och mitt. ;-) )KRAM