onsdag 11 juli 2012

En onsdagskväll

I kväll bakar jag bröd till helgens festligheter, tomat- och timjanbröd som passar bra till exempelvis en buffé. Recept finns här!

Vissa kvällar är det skönt att bara bocka av saker på att göra-listan! Även om jag med en viss längtan tänker tillbaka på mina lediga onsdagar, då kunde jag göra allt sådant och ha kvällarna fria. I sommar blir det dessutom inte mycket semester utan mycket jobb, jobb, jobb för både mig och min JW. Men vi kämpar på!

I morgon tänkte jag pröva ett powerbar-pass (bodypump). Det var länge sen sist och brukar vara en kroppschock! Träningsvärken från styrketräningen igår är redan brutal, det kan lika gärna byggas på med mera!

4 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Här har det också bakats bröd idag! :)

Löpning & Livet sa...

Det verkar gott det där brödet!

Segt att inte ha så mycket semester dock. Själv har jag bara sju dagar kvar att jobba nu.

Elian sa...

Det är ju sannerligen brödbaksväder... Ser fram emot att provsmaka!

Ingmarie sa...

De ser grymt goda ut! (Känner lukten ända hit till västkusten. )
Hoppas pp passet blir en höjdare. Träningsvärk ska botas med ny träningsvärk. ;-) KRAM