måndag 18 oktober 2010

Tjugosex år blev jag idag!

Vi gjorde kalasfint hemma...

Underbara brev kom med Posten, från Linköping och Uppsala!
På långpromenad i höststormen! Härligt väder för födelsedagskalas. Vi bjöd på hembakad pizza och glass med hallonsås och chokladsås. Vincent tyckte det var gott!När vi dukade ställde vi ett litet djur vid varje tallrik. Man fick välja vart man skulle sitta, det djuret fick man ta med sig hem! Gustaf valde noshöring, Vincent lejon... Malin tog med giraff hem till Odin som är sjuk.Nu är vi rätt trötta efter middagsbjudningar flera dar på raken! Tack min älskade för allt du gör för mig. Tack även alla andra för telefonsamtal, skönsång, sms och presenter. Jag känner mig så oerhört rik och lyckligt lottad som har er alla i mitt liv!

5 kommentarer:

Elina sa...

Mitt kort måste tydligen kommit bort med posten... Snyft.

Vilken fin dag du haft! Underbart att få vara ledig och bli så uppvaktad :) Det är du värd!

Jonathan sa...

Världens bästa underbaraste sambo. Jag är så stolt över dig så du kan inte ana!

Emelie sa...

Ser ut som om du haft en toppenhärlig dag!

Kram!

mbh sa...

Det var ett jättemysigt kalas och ni hade pyntat så fint! Tänk att du blivit 26 år - helt ofattbart! Puss

julia sa...

Ser ut som en jättefin födelsedag Jonna! Hoppas du är nöjd. Och det låter jättejättetrevligt med någon på allahelgona:)