måndag 4 oktober 2010

Kroppschock!

I mitt gamla träningsliv gick jag på mycket workout. Kronan av alla pass var måndagarnas powerbar (bodypump). I flera år gick jag varje måndagskväll på just detta pass och älskade varje minut. Men sedan blev jag gymråtta, och besöken på powerbaren försvann...
*
Idag bestämde jag mig för att våga mig på ett hederligt powerbar-pass! Det sägs ju att det är bra att chocka kroppen ibland... och chockad är jag nog för jag är nästan för trött i armarna för att skriva på tagentbordet nu. Powerbar är framför allt skivstångsträning, med väldigt många repetioner. Mjölksyran sprutade och svetten droppade. Det är verkligen ingen "tjejträning", de killar jag känt som gått på motsvarande träning har berättat om armar som spaghetti dagen efter... Hur kul som helst och det blir nog fler besök i höst!Bildkälla

4 kommentarer:

Malin sa...

mats sprang ikväll :)

Elina sa...

trevligt trevligt! bra jobb!

andreas sa...

bra jobb syster kramar

emelie sa...

härligt med chock :) och bra med lite variation :)

kram