onsdag 27 oktober 2010

Kære løber...

Vad roligt det är med mail som inleds som följande...
Kære løber
Det er med stor fornøjelse - og en vis mængde spænding - at vi nu kan invitere dig og dine løbevenner indenfor på det nye
copenhagenmarathon.dk.

Jag kommer inte att springa Köpenhamn marathon nästa år igen, utan Stockholm. Men vad kul det ändå var att jag sprang i just Köpenhamn första gången! Det var en sådan himla härlig resa med min sambo, föräldrar, moster, svärfar och Lena som hejarklack. Det är faktiskt ett av mitt livs finaste minnen, jag kommer alltid komma ihåg denna resa.
Jag och delar av gänget på väg mot starten.

Kände att jag behövde muntra upp mig med marathonminnen när jag vaknade med halsont imorse, nu när allt gick så bra! Istället för planerad träning blir det ofrivillig vila och Hemköp Kundkortskväll... Efter det är avverkat ska jag sitta i soffan och dricka kanel- och äppelte hela kvällen!

2 kommentarer:

Elina sa...

I vår får du nog en ännu större hejarklack! :)

Michaela sa...

Och jag är tacksam att du sprang Köpenhamn och inte Stockholm just detta år : )