söndag 3 oktober 2010

Några ögonblick från en helg i oktober

Det har varit en bra helg! Marknad, fantastisk middag hos svärisar, styrketräning, lördagslunch på Siljan, storstädning och sortering hemma, jättekul 30-års fest där jag svängde om både en och tre gånger, löpning ett par gånger, söndagsmiddag för gudar. Ja, något i den stilen...

Mina foton från festen blev kassa. Men det var väldigt fina bordsdekorationer... och väldigt god bål, mat, tårta och en väldigt, väldigt fin jubilar, svåger Mats, som vi tycker om hemskt mycket. Müsli med valnötter och hasselnötter rostade jag idag.Det sägs att man inte ska springa dagen efter. Men om jag klistrar på ett sådant här hysteriskt leende kanske man inte tänker på hur gråsliten man är?Mat för gudar, pasta med trattkantareller från trakten, som vi fick igår!

5 kommentarer:

andreas sa...

ja det var längesen man dansa så mycket kramar

Elina sa...

Jag har ont i nacken efter min headbangning... Som vanligt efter fest.

Bra helg, bra helg!!

mbh sa...

hihi du kanske skulle ta kort på maten innan ni ätit:) tack för igår. kram

Andrej sa...

Haha... leendet smittar av sig :-)

madde sa...

Mums, jag har fått trattisar av jessi eftersom jag inte kommit ut i skogen själv sen Vilson kom!

Hon har ju plockat mer än vad hon kan göra av med så jag hade tur :)

Låter som en mysig helg, kram!