torsdag 17 december 2009

Tävlingsklass och ny header!


Detta trevliga mail ramlade ner i inkorgen idag... Hej! Enligt dina resultat är du berättigad att få starta i TjejVasans Tävlingsklass klockan 10.00. Men du har just nu ingen Skidklubbs tillhörighet. Hör av dig snarast om vilken klubb du skall åka för. Väljer du att inte åka Tävlingsklass får du starta i led 3 klockan 10.10. Där är de inte obligatoriskt med skidförening.

OK! Nu måste jag snabbt välja skidklubb, blir det Leksands Skidklubb eller Siljansnäs?

De flesta har nog även märkt bloggens nya header... fotot är just från förra årets Tjejvasaträning. Det var några dagar in i januari 2009. Vi var i Kinnvallsjösätra och det var väldigt kallt och väldigt vackert. Jag och mamma trotsade superkylan, -20 grader, klädde oss i många lager och begav oss till Fejmån. Om jag piggar på mig så ska jag helgen förhoppningsvis innebära start på årets längdskidsäsong - väl sent tyvärr av väderskäl, men nu är det bara att gasa...

Och det känns faktiskt helt fantastiskt att vi ska vara en vecka i Vallen efter nyåret, för oj vad skidor jag ska åka då! Många härliga mil, och en hel del bastu och god mat också såklart...

6 kommentarer:

emelie s sa...

oj vilka härliga bilder!! Är tom en massa snö här nere! lycka!

kram!

Elina sa...

just den skidturen jag INTE var med på :)

blev inte bilden mindre än så där?

grattis till ett bra led!!

mbh sa...

siljanssnäs roddklubb så klart! det är väl den klubben du är med i? det måste väl inte vara en skidklubb? eller? underbara bilder!

andreas sa...

leksands skidklubb såklart du bor ju i leksand.kram

jonna sa...

jo det måste vara en skidklubb!

Malin sa...

åhh vad mysigt det ser ut på bilderna =) Hur är det där hemma?? mkt snö eller? allt bra med dig? kramis Malin