söndag 20 december 2009

Julstöket







Det är så dålig tajming att bli så sjuk bara några dagar innan jul. För det finns liksom inte tid för det... Nog tjatat om min förkylning, influensa eller vad sjutton det nu är men jag har inte varit så sjuk på några år. Nu har jag inte kunnat träna på SJU dagar. Det är mitt längsta uppehåll på flera år och det är faktiskt inte särskilt kul alls. Hur mycket tappar man? Jag hoppas orka med ett lugnare styrketräningspass i morgon och sedan kunna köra på med längskidåkning fr.o.m tisdag när skidorna är färdigpreparerade!
*
Hursom, helgen kan stavas bak, bak och bak! Det blev tjockbullabak både lördag och söndag... Däremellan har det hunnits med både en osedvanligt lyckat middag med grannar och julfika hos M&M och faddersonen.

4 kommentarer:

andreas sa...

brödet var jättegott kram

elina sa...

du tappar inte mycket sis, inte med den genomtränade kropp som du har! har du lust att testa mig på gymmet nån dag? ;) brödet var lika gott som alltid!

Jessica sa...

Preics där stod jag och baka tjockbulla för några veckor sen. :)Gud va mysigt det är, men vilket jobb, men rolig är det!! kram

Linus & Patrik sa...

"Har brinner verkligen flitens låga"...hade jag tänkt skriva fram till sista bilden på jonathan. Ni ser ut att ha jäkligt skoj och ser fram emot den 5.e!