onsdag 9 december 2009

Grisar och kärlek en onsdag kväll i soffan

Idag är det gjort! Nu riskerar jag inte att bli sjuk över hela jul och nyår, missa en rad roliga saker som händer framöver och mycket träningstid, för nu är jag svinisvaccinerad! Och när man ser bilden ovan så känns det dessutom rätt hemskt att äta gris, också. Genom att vaccinera mig bidrar jag också till att minska smittspridning och risk för andra att smittas vilket känns trevligt utifrån någon slags solidaritetsprincip.
*
Förresten, är det bara jag som sitter och ryser och ler från öra till öra när man ser Bonde Söker Fru och Thilde och hennes man... en sommarkväll, en åker och en lada och två tokkära personer som inte kan sluta titta på varandra eller röra vid varandra av det där otroliga stora underbara... KÄRLEK!

6 kommentarer:

Michaela sa...

Inte är du ensam som sitter och ler i soffan! Jag känner mig nykär bara av att se på dem. Länge leve kärleken.

Elina sa...

Jag satt och hoppade och skrek i soffan!!!! ÅÅÅH!

Angående sprutan. Jag måste ta den snaaaart! Shiet.

Mor sa...

Jag satt som klistrad...ååh vad härligt, vilka bilder! Men de andra? vad skall man tro om dem? Är hemma och är sjuk idag, tyvärr såå tråkigt ingen gympa på hela veckan! Kram.

Snorkkis sa...

Hoppas du klarat dig utan vaccin biverkningar! Fick också min dos idag, och håller tummarna för att det inte ska komma några läskiga effekter.

andreas sa...

gött jonna jag ska ta min inom några dagar kram kram

mbh sa...

ha ha jag satt också o dog i soffan!