måndag 7 december 2009

Botten och toppen måndag morgon

Syster gjorde en klassisk Botten och Toppen-lista. Jag följer i hennes fotspår...

Toppen
*Helgen i Motala! Bilder kommer i kväll.
*2,5 arbetsvecka tills JUL !
*Jag är så gott som klar med julklappsinköpen

Botten
*Att helgen är över och det är vardag igen.
*Denna morgon. +2 grader, regn, vatten överallt, mörker. För sjutton, det är Lucia till helgen, det ska inte vara såhär...
*Min muskel/nerv som gör ont, hela vägen från undersidan av hälen upp genom vaden och in i knäet. Har inte sprungit på en vecka, ska prova på lunchen, men det känns inte så ljust.

3 kommentarer:

Malin sa...

åh ser fram emot bilderna! hoppas du blir med imorgon så vi får ses lite. det blir ju aldrig särskilt sent. puss

Elina sa...

Ser också fram emot bilder! Det är som sagt alldeles för dåligt med såna här tycker jag :) Hoppas springningen gick bra. Själv får jag se flera barnluciatåg så jag får nog lite stämning i alla fall, men snön saknas absolut. För min del vore det bara härligt att veta att den finns i Leksand!

Johan sa...

Nej, usch, det är inget vidare väder... Lite snö kanske? Vore ju inte helt fel...

Motala, det är ju nästan här :O