fredag 18 december 2009

Stolt medlem av Leksands Skidklubb


Jag muntrade upp mig själv med en julklapp till mig själv, några dagar innan jul. En ny mössa! Förlåt storebror, men jag har ju haft den jag fick av dig till leda de sista åren... I bakgrunden syns även min älskade rosa cykel, numer insnöad.

Numer även medlem av Leksands Skidklubb! Varför valet till sist föll på den klubben är enkelt (förutom att jag bor där, då) - det var bara på deras sida det stod hur man skulle gå till väga för att bli medlem!

6 kommentarer:

mbh sa...

vackra rådjursöga :)

Snorkkis sa...

Grattis - både till mössan och medlemsskapet! Vad coolt att du är i tävlingsklassen.

andreas sa...

lite dumt att köpa nya saker så här innan jul tycker jag.(jaha då blir det kupolen imorgon igen)kram

pfunke sa...

Bra det! Leksands skidklubb är de bästa! Heja, heja, heja Leksand!

Elina sa...

härlig med en färgglad mössa!

vi ses IDAG!

Frida sa...

tack tack ! :) Ja det var en perfekt tajming!