torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!
Jag har skrivit en årskrönika men den kommer om ett par dagar. Min sista dag på året har blivit bra, jag orkade både styrketräna igår (bröst+biceps) och idag har jag åkt längdskidor (med normal pulsintervall) och burit pellets! Den som säger att det inte är träning att bära 16 kilos pelletssäckar upp- och nerför en trapp har aldrig prövat...

Det känns underbart att kunna träna igen! Men på gymmet igår blev det tydligt att jag tappat en del under sjukdomen, hoppas vara tillbaka i form om ett par veckor.

Väl mött 2010 ...

Mina föräldrars hus, nyårsdagen 2009

3 kommentarer:

emelie s sa...

Hoppas ni får en mysig och kul kväll på kärringberget! Vi ses igen nästa år! kram

elina sa...

ja, då skulle vi åka till vallen :) jag vill också komma igång med träning, men det känns som att jag aldrig kommer att bli frisk...

Anonym sa...

de huset känner man igen :p