måndag 4 februari 2013

Tre bilder och ett tack!

Jag älskar bloggen! Till skillnad från ankdammen på Twitter (jag måste SLUTA!) där stämningen ofta är hätsk och otrevlig, är bloggen som en oas i öknen. Titta bara så många kloka råd och tankar ni delade med er av till mig. Det tycker jag är helt sagolikt, att människor kan ta sig tid och skriva genomtänkta tips. Jag lär mig så mycket av bloggen, att läsa andra bloggar och få feedback från er. Stor kram till er för det! 
 Eld en måndagskväll.
 På väg på middag en lördagskväll.
Vackra randiga tulpaner en fredagskväll.

6 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Ja visst är det fantastiskt! Jag läser sällan på Twitter och postar bara sporadiskt annat än bilder eller blogginlägg.

Stor kram till dig!

LinaTriathlet sa...

Jaa det är helt underbart med bloggen! :) KRAM till fina du!

jag är väldigt lycklig för att jag har fått lite mer tider på gymmet inte bara som instruktör:) ett steg närmre att få jobba med det jag älskar! mycket spännande saker som händer just nu :) hoppas komma in på en grym utbildning till hösten som kanske gör så att alla pusselbitar faller på plats :) Glad!!

Unknown sa...

Ja, skit i twitter! Skönt att inte ha så mycket att följa :)

Tack själv!

Erika sa...

Och tack för att DU delar med dig! Vem orkar läsa en blogg med aldrig sinande energi och träningslust. Inte jag. Tack för mänsklig blogg - inspirerar mer i längden, tycker jag :)

Unknown sa...

nej skippa twitter och var så lite som nödvändigt på FB - det stjäl alldeles för mkt energi! Puss på dig

andreas sa...

tack själv för en superbra blogg kramar