fredag 8 februari 2013

Startled 1!

Nej, inte i Vasaloppet såklart!

Härom dagen fick jag ett "tecken"... Jag såg på Facebook att Vasaloppet släppte ett 60-tal platser till Tjejvasan som varit full sen länge, till ordinarie pris. Det kändes som att detta talade till mig. Jag lyckades knipa en av platserna. Jag skickade även in seedingresultat från Intersportloppet. Idag ramlade det glada beskedet in i brevlådan - mitt resultat räcker till att få starta i led 1!

Nu växte min motivation ordentligt... Jag vill förtjäna att få starta i främsta ledet! (Det finns även ett led 0, elitled)

Hur blir det med Vasaloppet? Det har jag fortfarande inte bestämt. Men i helgen åker vi till stugan och då blir det åka av! Sen är det bara två veckor kvar till Tjejvasan, nu hoppas jag på friska veckor med bra träning och mycket tempo i benen!
Samma startplats som Intersportloppet (Oxberg) men 14 km kortare lopp!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Heja, heja! Får se om vi tar oss iväg och heja eller hejar ivrigt hemifrån!

Karin sa...

Ska du inte åka Vasaloppet??

andreas sa...

härligt grattis kramar

LinaTriathlet sa...

Grattis till led 1! Så kul och BRA skidat! vad roligt att du knep en plats till tjejvasan! Håller tummarna för friska veckor och att ni får en fin helg med härliga turer i spåret! Heja heja! :) Kram!!

Unknown sa...

Led ett! Det låter det :) Kul kul. Och nöjer du dig med tjejvasan så förstår jag dig mer än väl :) Puss

Ullis sa...

Det låter fantastiskt med startled 1, jag startar betydligt längre bak. Men så har jag bara som målsättning att ta mig i mål tillsammans med mitt sällskap, det har varit svårt att få till bra träning med en liten bebis här hemma.