tisdag 26 februari 2013

Kalas en tisdag

Idag fyller min fantastiska storebror 35 år! Äldst av oss syskon, men yngst i sinnet. Och hur glad är inte vi för det? Att han behållit sin lekfullhet och barnslighet, trots att han nu är både gift och pappa till tre barn! 
 Glasveranda har de byggt dessutom, jag är grön av avund!
 Fia gör världens godaste smörgåstårta!
 Ibland är det gött att få sitta vid vuxenbordet och ta det lugnt...
 ...fast snart får Elina och Per flytta in till barnbordet, som synes! Säga hejdå till att få äta själva, gå på toaletten själva och så vidare.
 Gustaf verkar tycka att JW har lagt på sig?
 Brorsan fick bl.a. ett par fräcka löpartights! Han har ju blivit en riktig storlöpare på äldre dar!

Om man chillar i soffan en liten, liten stund framför en film så orkar man börja om sen och leka lekar ända tills det är dags för hemfärd!

6 kommentarer:

andreas sa...

tack så mycket är så glad att ni är min familj kramar

Löpning & Livet sa...

Ni verkar vara en så härlig familj!

LinaTriathlet sa...

Åh så fin glasveranda, blir också grön av avund!

Mysigt med kalas en tisdag!

Näe precis, inte står man upp nå ofta när man cyklar ute. Jag kan göra det ibland i riktigt branta backar eller när man måste resa sig upp för att rumpan måste väckas till liv! :)

hade du kaffe i moussen? När man häller i det tycker jag att smeten brukar rätta till sig. Sen får man vara lite försiktig när man vispar så man inte vispar för hårt. det är lite knixigt ibland att få till.

Kram till fina du!

Elina sa...

Ett jättetrevligt och gott kalas! Känns så kul att jag och Per kan komma när det vankas kalas :) Men ja, snart är det spring, blöjbyte, amning och tröst som gäller istället för att sitta och relaxa... Å andra sidan, vad har jag en sådan bra moster till mitt barn för?

Ingmarie sa...

"Äldre dar"???? Stopp å belägg. 35 är ju rena ungdomen!

Galet fin veranda. :-)

Snorkkis sa...

Verandan - den är jag också grön av avund på. Och smörgåstårtan. Och kalas en tisdag. Vad mysigt ni har!