söndag 10 februari 2013

Februaridagar


Hemma igen efter en februarihelg i Kinnvallsjösätra! Där är det precis som det ska vara, samtidigt som det alltid händer oväntade saker... Denna gång hade vi t.ex. inget vatten när vi kom upp! Pappa ordnade med detta. Jag fick även känna mig som en problemlösare, när jag fick iklä mig arbetarkläder och pannlampa och krypa under husgrunden... Min arbetsinsats tog kanske maximalt 3 minuter, men ändå. 

En del skidåkning, ännu mer härlig mat och fika, Melodifestivalen, Gaygalan, ja inte gick det någon nöd på oss precis! Nu är jag laddad inför kommande vecka. 

6 kommentarer:

Snorkkis sa...

Låter som den perfekta helgen - speciellt eftersom ni fick vattenproblematiken löst. När man haft sånadär riktigt bra helger - ja, då måste man faktiskt acceptera att det blir måndag igen.

andreas sa...

underbart ja inte vattenhistorien då såklart kramar

Löpning & Livet sa...

Vad skönt det låter! Fast vatten är ju bra att ha ändå :)

Elina sa...

Tur att vissa inte tvekar att krypa under grunden! Känns fint att bo närmare vårt paradis nu :)

bureborn sa...

En perfekt batteri-laddar-helg, låter det som.
Och du, va superroligt med Tjejvasan!

Daniel sa...

Vilken mysig helg!