tisdag 29 maj 2012

Glädjeämne

Åh, det här med att "peppa" andra alltså! Det låter lätt och det är väl vad många vill, inspirera, influera, peppa!

Så även jag.

Därför blir jag så glad när ett flertal personer
1. Kommer fram och talar om hur mycket Limsjön marathon gjort för deras motivation, och hur de där överträffade sig själva flera gånger om...
2. När Fridah skriver ett sms att hon sprungit för andra kvällen på rad och orkade mycket mer än hon trodde och hur glad hon är över detta...
3. Att en vän och kollega vill ha hjälp med förslag på träningsprogram fram till en löpartävling i september...


Jag älskar verkligen detta, det ger mig minst lika mycket som "egen träning" att få vara med och se hur andra får upp en glädje för löpning!






Bilder tagna av mig (första), Elina och Elly (sista)

2 kommentarer:

andreas sa...

javisst är det härligt att peppa andra särskilt när man vet hur gött det är att bli peppad kramar

slans sa...

Kul med fler bilder! Det är onekligen fint med folk som engagerar sig i andra och inte bara i sig själv.