torsdag 8 juli 2010

Tack för peppen!

Tack för alla fina, uppmuntrande kommentarer ni ger mig! Det är värdefullt ska ni veta... Och jo, jag har det bra. Jag gör allt det jag annars har svårt att hinna, när arbete och träning stjäl den mesta tiden.

Halsen är bättre, även om det fortfarande känns som en liten svidande knut sitter där varje gång jag sväljer. Jag är fortfarande ganska trött också.

De gånger det är mest jobbigt är när jag ser en löpare studsa förbi, då vänder jag nästan bort blicken. Eller när jag ser jogg.se i rullistan, jag loggar aldrig in för jag har ju ingenting nytt att registrera.

Hörde förresten talas om någon slags morgonyoga/core i Japanska parken en dag i veckan. Det kanske kan bli något att prova?

4 kommentarer:

Elina sa...

Julia ville yoga. Vi pratade om hur vi skulle träna framöver nu när rodden snart är slut... Simma, springa, styrkepass i trädgården och sen yoga för smidigheten :)

andreas sa...

varsågod :) kramar

Andrej sa...

Yoga = bra

mbh sa...

det står inte på så flyger du fram igen på lätta ben :)