lördag 17 juli 2010

Dagens idag

Idag...
började jag dagen med en löptur tillsammans med Elina. (Jo jag är igång och tränar litegrann igen, men det känns som om man pratar om det så utmanar man ödet på något märkligt sätt. Det man inte pratar om händer liksom inte...)
drack jag därefter en kaffe och åt smörgås på en filt i gräset, börjar bli en vana det!
slängde jag ihop en pastasallad och cyklade några kilometer bort, till älven. Där mötte jag upp stackars sambon för lunch, han jobbar 8-20 lördag-söndag. Trist, han saknas! Ett dopp i älven blev det också...
cyklade hem, och det blev det röja hemma, skura skåp, dammsuga, vika tvätt och sådant.
beger jag mig på 60-års kalas. Bråttom bråttom, måste börja göra mig i ordning NU.
Och igår slog jag "en hink" på rangen, och gick en vända på korthålsbanan!

3 kommentarer:

andreas sa...

snart har du grönt kort :)

Elina sa...

Bra dag :)

mbh sa...

du ser ut som golfare hästjejen(och jag lägger ingen värdering i det). puss