onsdag 7 juli 2010

Några bilder från senaste två dagarna

Bjöd Malin och Odin på frukost. Smoothie, egen rostad müsli, ägg, bröd, te, kaffe, juice. Så har vi det varje morgon vi! (hrrm)

En present till mig själv tyckte jag mig behöva, en liten rosa ros.

På bästa sommarcaféet, Solvi, med alla mina tre syskon och alla mina tre syskonbarn! Jättekul!
Igår kväll middag hemma hos svärmor och B på berget i Siljansnäs. Från sitt mysiga, totalrenoverade hus som de nyss flyttat in så ser de både sjön Siljan och kyrkan. En riktig lantdröm som satte ens egna drömmar i gungning.

6 kommentarer:

Elina sa...

Kul med bilder! Det blev fint när du hade olika storlekar och så :)

mbh sa...

härliga dagar. och tänk vad mycket umgänge du hinner med när du är konvalescent. inget ont som inte har nåt gott med sig. puss

Andrej sa...

Härliga bilder. Hur gör du för att få olika format på dem?

Sofie RW sa...

Ser underbart ut. Och du verkar ha mycket i livet som ger energi och som kallar på dig, så lite extra vila från träningen nu är ingen större fara. Att ha allt detta är verkligen lycka!

andreas sa...

fina bilder men inte var det väl siljan? kramar

Emelie sa...

härliga bilder! Verkar som härliga dagar!! kram