onsdag 21 juli 2010

Utejympa i maratröja

Laddar för Friskis utejympa i min allra finaste träningströja, beviset på min hittills roligaste och stoltaste prestation.

Och håller tummarna för att det inte är ett baspass... för det tycker inte jag är så kul.
*
Och laddar för morgonens löpning med storebror. Han verkar ha funnit storform och avverkar varenda pass i den ordentligt backiga och kuperade terräng som han tränar i, i knappa 5 min/km-fart. Inte riktigt kompatibelt med min form just nu...

5 kommentarer:

andreas sa...

såja såja skriv inte upp mig för mycket nu :)

Malin, Jonna och Elina sa...

Hade varit roligt att springa med er imorgon! När jag kommer hem blir det löpning nästan varje dag?!

Malin, Jonna och Elina sa...

Elina är det alltså :)

mbh sa...

det vare ett bra pass :) inte sant? hoppas vi hinner med några fler. puss

Andrej sa...

Friskis is da shit. Jag fick träningsvärk, jag. Vilket säger en hel del om MIN form, just nu.
Hoppas passet blir bra!