onsdag 14 juli 2010

Längtan och anmälningsavgifter

Saker jag skulle vilja anmäla mig till, nu på störten!
- Vasaloppet 2011. Startavgift 1420 kronor. (Plus medlemsavgift i skidklubb)
- Tjejvasan 2011. Startavgift 720 kr.
- Stockholm Marathon 2011. Startavgift 845 kronor.

Samt att jag skulle vilja införskaffa rullskidor för att kunna börja skidträna tidigare än snön kommer om jag ska åka Vasaloppet. Kostnad minst 2000 kr? Sedan vore det bra med nya skidor också... Mina har nog gjort sitt snart. Någon som har lust att ställa upp med sponsring till en fritidsmotionär?
*
Det kostar att träna och tävla, men det kostar att låta bli också...

4 kommentarer:

Elina sa...

Fy vilka priser!

andreas sa...

Hör med bodin bygg dom brukar sponsra fritidsmotionärer :) kramar

Sofie RW sa...

Ja det är ju inte gratis, och räknar man in resor hit och dit blir det ju ännu mer. Men välinvesterade pengar skulle jag påstå. (Och så kanske du sparar lite genom att du är tvungen att träna i stället för att t.ex. göra andra aktiviteter som kostar, som bio, utemiddagar, hihi)

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Från badkläder till skidor ;) Usch va dyrt det är att sporta, jag får köra barnvagnsrace i höst i stället :)

Hoppas du njuter av din lediga sommar!

Kram madde