måndag 17 maj 2010

Sommarlov om två veckor!

Det är försommar nu. Det innebär att det snart är sommar, och sedan kommer hösten. Jag planerar så gott det går, skriver ansökningar och drömmer om nya tider, nya städer, nya ytor.

Men innan höst, en sommar! Då det varit så mycket vecka för vecka, jag har inte ens tänkt på att mitt sommarlov börjar om tre veckor! På fredag är det två veckor tills den 4 juni...

Igår log jag vid tanken, att om några veckor kan jag inleda morgnarna med en löptur, för att sedan sitta och äta frukost länge på balkogen. Jag är så glad att jag ger mig själv detta, att jag ger mig denna långa sommar.
Förra sommaren, Skarbohäll. Jag hoppas på mer tid där denna sommar!

6 kommentarer:

Elina sa...

Jag är också så nöjd med mitt beslut! Det är SÅ värt det! Kommer bli underbaaaaaaaaaaaart.

Michaela sa...

Åh så härligt! Jag gläds och känner med dig vännen.

Malin sa...

ja det blir tidernas slappaste o skönaste sommar på länge för dig o slans!

andreas sa...

slöfockar det är va ni är ;) kramar

Sofie RW sa...

Låter underbart skönt! Och jag spricker av spänning vad det är som händer när sommarlovet sen är slut!

Hanna sa...

Så himla härligt för dig Jonnieponnie! Och helt fantastiskt att både du och lillasyster har tagit samma kloka beslut! Det är ni verkligen värda! Själv längtar jag lite efter att börja jobba. Det känns riktigt roligt! Och så vet jag ju att det händer så mycket annat skoj när jag är ledig:)
Puss o kraam