söndag 30 maj 2010

Älskade, älskade, älskade du

Mors Dag idag! Jag har världens bästa mamma. Fick även lyckan att tillbringa några timmar med henne och hennes tulpaner, en kopp kaffe och en kaviarmacka i soliga Leksboda idag.

Det finns även många andra fina mammor i min närhet, svärmor, syster och svägerskan. Min gudsons mamma och min vän, för att nämna några. Grattis till er idag! Jag beundrar er så och hoppas jag får bli mamma en dag.
Älskade Gamla Landsvägen. Hur många gånger (tusentals?) har man inte ridit, cyklat och sprungit efter denna väg? Idag tog jag kameran, löparryggsäcken och lufsade hemåt och njöt!

4 kommentarer:

Elina sa...

Kärlek till både mamma och gamla landsvägen! Härligt att få umgås med henne idag :)

andreas sa...

ja verkligen kramar

Malin sa...

ja älskade mamma o älskade väg. tack för grattiset :)

Michaela sa...

Tack fina du!