söndag 9 maj 2010

Hemlighetsmakeriet var en möhippa!

Oj, jag har inte bloggat sedan i torsdags! Jag har inte sett en dator sedan dess, typ. Den sista tiden har det nämligen fixats för, planerats, ordnats och arrangerats en möhippa för bästa vännen, blivande bruden M! Allt i största hemlighet såklart.

Och vi tog henne på sängen lördag morgon! Sedan följde en helt underbar dag med skratt, bus, upptåg och uppdrag... Vid midnatt igår gick ögonen i kors av trötthet och lycklighet och jag sov i tio timmar. En grillkväll, konfirmation och löpning har också hunnits med. Söndag kväll - trött och nöjd!
M - hon är så mycket som kan beskrivas bättre en annan gång. Hon är t.ex en naturlig skönhet som är vacker även i ett gammalt lila nattlinne, en slöja och en tiara i plast.

5 kommentarer:

Elina sa...

Jag skulle också "behöva" några datafria dagar, men nej, det är inte min grej ;)

Härligt att möhippan blev så lyckad!

Andrej sa...

Lycklighet: den var bra!

Malin sa...

Håller med om allt! kram

andreas sa...

Härligt kramar

Michaela sa...

Ni har verkligen hållit det hemligt. Och vilken dag, kväll och natt sen då! Helt, helt fantastisk.
Puss och kram!