tisdag 25 maj 2010

En vecka då jag åker hit och dit

Måndag 9.00 åker från Köpenhamn. 21.00 i Leksand.
Tisdag 7.30-15.30 Jobb. Packa om. Träffa syskonbarnen.
Onsdag 7.30 åker till Stockholm. 16.00 åker Uppsala-Norrköping. Sover i Norrköping.
Torsdag 8.30 Viktigt Möte om Framtiden 1. 14.15 Viktigt Möte om Framtiden 2. 16.30 Åker hem. 20.50 kommer till Leksand.
Fredag 7.30-15.30 jobb. Sen planerar jag att drunkna i soffan, huga!
Nu åker jag till gymmet för härlig energipåfyllning i form av eftersatt styrketräning! I min nya illrosa Copenhagen Running-tröja. Fick även en "Copenhagen Marathon 2010"-tröja som numer är ögonstenen i träningsklädersgarderoben...

4 kommentarer:

mbh sa...

hjälpe mig vilken vecka! snygg tröja!

julia sa...

oj vilken vecka. men spännande med viktiga möten om framtiden, hoppas det går bra!

andreas sa...

intensivt värre,synd jag inte hann se dig idag men det får bli i helgen kramar

Elina sa...

snygg t-shirt! och fyndigt att få till det till "CO2" :)

du får unna dig en planfri helg nu! ska bli spännande att höra hur det går imorgon! <3