torsdag 15 april 2010

Tusen små delar

Jag har inte varit så kul på sistone. Jag har känt mig orolig, nedstämd och deppig. Detta trots att jag aldrig trivts så bra med livet som nu, aldrig älskat tillvaron så som nu. Och jag vet inte ens vad det berott på. En vårtrötthet? Fast jag sover ordentligt, är frisk, tränar på enligt egna önskemål, äter bra och så vidare. Allt kanske inte kan förklaras. Eller så kan det förklaras av tusen olika små delar. Men jag har bestämt mig för att den här svackan är över nu och att jag ska bli en piggare uppdatering av mig själv nu.

6 kommentarer:

mbh sa...

du är väl slut. allt vänder i juni :) puss

Elina sa...

Man brukar ju bli pigg på våren? Eller? Det kanske är jobbigt att gå och vänta på att du ska sluta. Som när man är ute och reser, sista veckorna går man bara och väntar. Man har sugit ut allt man kan liksom. Eller så beror på det på något helt annat. Du ska se att det vänder snart, precis som Malin säger. Om en vecka får du miljöombyte (och denna helg också).

slans sa...

ps. bildtjuv! ;)

Emelie sa...

Jag tror att svackor tillhör livet tyvärr... snart vänder det!! Du kanske går coh väntar på sommarlov? :)

Jonna sa...

Kloka bloggläsare :) Puss! Idag känner jag mig ganska pigg, och längtar hem tills i em, den fina jordgubbesylten, vispgrädden och pannkakorna och en löptur och packa för helgens miljöombyte!

andreas sa...

Heja fina syster det vänder, lyssna på gunther så vänder det fortare "ålla ålla ratta ratta ra" kramar mama mia give me a sangria