tisdag 13 april 2010

Igår, idag och i morgon

Igår spelade jag biljard för första gången i mitt liv! Jag var ganska trött och slut, men tyckte ändå det var kul. Dessutom gillar jag känslan av att prova något man aldrig gjort förut. Om man dessutom kan tänka sig att göra det igen är det ännu bättre!
Idag klockan 17.00 beger jag mig över bron till fina vännen på syjunta.
I morgon blir det ännu en solig dag.
I övermorgon packar vi och äter pannkaka.
Och på fredag åker vi till Motala! Det blir en lugn helg med fokus på träning, löpning för vissa och golf för andra. Helgen därefter är det mamma-systrahelg i Uppsala!

5 kommentarer:

Michaela sa...

Visst är det härligt att ha saker att längta till! Ses ikväll : )

Elina sa...

Härliga tider! Men Motala har du inte nämnt förut. Nice!

julia sa...

Helt rätt! Man ska lägga in roliga saker även på veckorna, om det så handlar om pannkakor eller syjuntor!

Malin sa...

ska ni det? det visste jag inte. va kul. vi ses ikväll. kram

andreas sa...

gud va du/ni flänger runt kram