fredag 16 april 2010

Mot Motala

(x) Fredagssimning
(x) Fredagsfläta
(x) Fredagskjol
(x) Fredagslunch
(x) Fredagsfika
( ) Fredagsstyrka
( ) Fredagsöl

I eftermiddag åker vi till Motala och till underbara farföräldrar. Inte mina egna utan sambons, jag är glad att få ha dessa i mitt liv. Att de bor i ett grönt litet hus som ser ut att vara utklippt från en sagobok, att farfar är gammal proffslöpare och att Motala är ett trevligt ställe gör inte saken sämre!
Bild från Motala Kommuns hemsida.

På planeringen står bl.a golfspelande (inte jag...) och långpass löpning (definitivt jag)! Det ska bli sol och det kommer bli en grym helg, det har jag bestämt.

PS. Ang fredagsölen som uteblir så har jag bestämt att inte en droppe alkohol ska sinka min hälsa fram till 100523.

8 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad trevligt. är ni där på sommartid nåt så måste ni bara bada på varamon! det är ju som utlandet! vi brukade åka dit och bada när vi bodde i Linköping!

ELINA sa...

SKA DU INTE DRICKA EN ENDA ÖL NÄSTA HELG? DÅ FÅR DU FAN NÄSTAN INTE KOMMA.

andreas sa...

Jonna du får köpa några alkoholfria så elina inte blir så missnöjd kram

Elina sa...

BRA! Bli så rädd att du ändrar dig!

Elina sa...

BRA! Bli så rädd att du ändrar dig!

linena sa...

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg.

Frida sa...

Härligt! Trevlig helg :) kram

Andrej sa...

Bra beslut med alkoholen. Du kommer känna vilken skillnad det är att inte dricka. Jag lovar!