söndag 4 april 2010

Mycket av allt

Bloggen fick påsksemester men det hade nog de flesta av bloggläsarna också! Nu är vi hemma igen, inte alltför mycket fräknar på näsan då vädergudarna var med oss först idag.

Denna påsk har det var mycket av allt! Mycket folk, många barn, mycket godis, mat och och fika, många djur, mycket kärlek, skratt, bus, mycket sjukdomar... Min fina hade en misstänkt blindtarmsinflammation och var inte alls så pigg. Vi vet fortfarande inte riktigt vad som är felet. Själv har jag en never ending förkylning men har åkt skidor och sprungit ändå. Kanske en orsak till det där never ending?

Nu ser jag på AIK-Leksand, heja Leksand! Jag glädjer mig åt att vara ledig även i morgon, hurra!

3 kommentarer:

linnea sa...

Tråkigt att ni några av er var sjuka. Hoppas att Jonte kryar på sig!

Elina sa...

Hä va gott, intensivt och helt enkelt underbart!

Funke sa...

Våga vila!