torsdag 4 november 2010

Livsglädjen bubblar...

Jag fick mina jultyger idag. Handdukar och gardiner. De var så fina, så fina... Ni får en glimt ovan. Jag längtar till den 27 november, fredagen före första advent. Min adventspysseldag.

Det går bra nu. Jag njuter av min tillvaro, av vardagen, helgerna, livet, träningen. På lördag ska jag ha middag med väldigt fina tjejer. På tisdag åker vi till Egypten. Man törs knappt uttala det, då går väl bilen sönder eller vi blir sjuka eller något... För får man ha det såhär bra? Jag hoppas det.

3 kommentarer:

julia sa...

Man får har det så bra! Imorrn åker vi hemöver och jag ser mkt fram emot lördagen:)

slans sa...

Åh! Mysigt! Jag skulle också vilja ha nya jultyger, men det blir liksom inte av... Kanske skulle köpa en ny julhanduk i alla fall...

Malin sa...

det kommer att bli så mysigt i er lilla lya :)