söndag 28 november 2010

Fredag - adventsmiddag

Andreas var julfin såklart!
Malin, mindre än en månad kvar till bf. Elina och Vincent grimaserar.
Fästman och Odin!

Per, Elina och Odin.
Fin adventsdukning. Algot låg och vilade i soffan.
Det sprakade i husets kakelugnar.
Mina föräldrar har två glasverandor (en varmbonad och en icke) men jag har ingen, det är ju inte rättvist! När jag blir stor ska jag nog bo på en glasverandra, har kommit på att det viktigaste i ett hus är ljuset - många fönster!

4 kommentarer:

andreas sa...

tack detsamma kram

Emelie sa...

Vilken härlig helg ni verkar ha haft! Mycket värme, mycket god mat och mycket mys!
Hoppas din måndag blir fin!
kram!

julia sa...

ert barndomshem gör sig alltid fint, men lite extra fint på jul tycker jag! verkligen idylliskt:)

Malin sa...

dina bilder var ungefär lika suddiga som mina men blixt förtar ju stämningen totalt :) puss