torsdag 30 oktober 2008

Sista löpningen innan Vintervarvet


På lördag är det dags för Vintervarvet som jag är anmäld till! 14 km i Kvarnsveden, Borlänge. Vädret verkar lovande så förhoppningsvis blir det inte som på bilden (tagen från deras hemsida från tidigare år) Jag och vännen H var ut på sista löparvändan idag, cirka 8 km i behagligt prattempo. Innan tävling ska man inte (har jag fått lära mig) dra på sig mjölksyra, vara rädd om muskulaturen etc... Jag vet att jag kan nå MITT mål på lördag om allt stämmer, hoppas! Har redan nerver! Dessutom är jag ju anmäld i Siljansnäs Roddarklubbs namn, så vill inte skämma ut mig! Men löpningen idag kändes hur fin som helst i alla fall, både i kropp och flås. Mamma följer med och hejar på mig, kul, i övrigt lär det ju inte precis vara samma folkfest som Tjejmilen... Vi är 23 st anmälda till 14 km-loppet såg jag på hemsidan! :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag hejar på hemifrån!!

Anonym sa...

lycka till glöm inte snöskorna haha

Anonym sa...

Lycka till! Kram

Anonym sa...

Spännande! Det kommer säkert att gå bra, du är ju i ditt livs form. Kul att du ställer upp i SRK:s namn. Kramar

Anonym sa...

Nils med föräldrar håller alla tummar i morgon!