torsdag 23 oktober 2008

Älska löpning!

14 km löpning två varv runt Limsjön. H följde med på varv ett sen sprang jag ett ensam. Det blev mörkt och kallt, men löpning är ju bara helt underbart! Tiden blev ganska okej fast inte den bästa på sträckan, hoppas kunna springa ett par minuter snabbare nästa lördag - Vintervarvet! På söndag ska jag löpa med en elitmotionär, en person som springer marathon på 02.58 och Vasastafetten 15 km på 59.09. Alltså, en som verkligen KAN löpning! Det ska bli SÅ kul! Fast lite prestationsångest får jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

önskar jag hade ditt brinnande intresse för löpning! du är duktig som håller i. men imorrn blir det de där ölen du skriver om!

Anonym sa...

Låter underbart! Jag är mäkta imponerad. Jag ska också bli sådär duktig. Men inte idag. /Tora