fredag 24 oktober 2008

Morgonpigg?

Jag är dessvärre både morgon- och kvällstrött, men ibland kan morgonträning vara skönt, dessutom ett sätt att frigöra en kväll! Simhallen i Leksand öppnar 6.00 två dagar i veckan. Tidigare har jag ibland simmat på fredagsmorgnarna men idag besökte jag gymmet och körde styrka 20 min + löpning på löpband 4 km för att få svettas lite. Inte direkt någon rolig träning men gud så skönt när man får basta efteråt och sedan kommer till jobbet och redan har tränat, bastad, duschat och får avnjuta en kopp kaffe! (Dessutom vaknade jag pigg som en mört, 5.00! Det ni! Kanske för den roliga helgen som väntar?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

din förbannade hurtbulle! (inte alls avundsjuk) jag har haft en segvecka, som vanligt. sprungit en gång, en kortis... ska springa på söndag. men nästa vecka i leksand blir det väl mer. kanske kan haka på dig på fredagsmorgonen också?

Anonym sa...

oj oj oj tänk om du börjat med innebandy som ung och tränat så mycket,då hade du varit i landslaget nu.

Anonym sa...

Men så härligt! Drömmer mig tillbaka till svunna tider. Inspirerande läsning. Ska baka "ditt" långpannebröd i morgon!