söndag 26 oktober 2008

Innan löpning...


Jag kunde inte hålla mig från att shoppa en del nya träningskläder i Uppsala, på bilden syns mitt fina Everest-pannband (tack mamma) och underställströja från samma märke! Kan verkligen behöva boosta upp självkänslan med lite bra kläder inför dagens träningsutmaning... 13,7 km: Leksand-Lima-Krökbacken-Golfbanan-Tibble-Kajen-Solvända bort till Campingen-tillbaka till Leksand. Det är inte alls sträckan jag gruvar mig för, jag vet jag kan springa så långt och flera km till om det behövs. Det är att springa med någon som är så himla mycket bättre än vad jag är. Jag vill inte ta slut, göra bort mig, sacka ner för mycket. Jag är pissnervös. Wish me luck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så duktig! han vet ju hur fort du springer så oroa dig inte för det! kommer gå bra!

snygg brud på kortet förresten :)

Anonym sa...

ska bli kul att höra hur det gick! Malin