lördag 5 oktober 2013

Regnig lördag

Den här situationen liknar ingenting annat! Du väntar på ditt livs största händelse alla kategorier, utan konkurrens, men du vet inte NÄR! Bara att det är SNART! Men snart kan vara i natt, eller om flera veckor. Väldigt märkligt...
Idag skulle det storstädas hemma hos oss, men jag fick inte vara med! Jag åkte på loppis, köpte en trasmatta och fortsatte sedan vidare till min lillasyster och deras hus dit de flyttat igår. Det händer så mycket i våra liv nu, 2013! De har köpt världens vackraste hus vid Siljan, jag är grön av avund (jag unnar verkligen dem detta) och överlycklig på samma gång. Det är så underbart att ha alla syskon samlade i Leksand igen!

Nu är det lördagskväll, jag är så enormt trött, ska äta fruktsallad och glass och sen sova tror jag...

4 kommentarer:

andreas sa...

ja fy sjutton gå och lägg dig ;) kramar

Ingmarie sa...

Men du, du väntar på något roligt och fantastiskt!
och det kommer att hända så du väntar liksom inte i onödan. :-)
KRAM

Löpning & Livet sa...

Ja du, det är en speciell väntan. Men veckor hoppas vi att det inte blir. Dagar. Onsdag eller torsdag tror jag på för oss båda :) Det är torsdag som är ert datum va?

Snorkkis sa...

Jag blir alldeles nipprig... det är ju sån härlig, otålig väntan. Jag tänker på dig och Andréa varje dag och undrar om det börjar vara dags nu. Vila ordentligt nu! Kram