tisdag 23 april 2013

Toppen- och bottenlistan

Toppenlistan
Min bästa grannes arga lapp! Jag älskar att det inte bara är jag som skriver en och annan lapp, och även jag blir heligt förbannad på omogna drumlar som inte vet skillnad på mitt och ditt, med mera...
Vår nya trollalmanacka! Jag älskar att planera, för då får jag glädjas åt samma saker så många gånger. Det är härligt om jag redan nu vet vad jag ska göra under sommarveckorna. för då kan jag redan nu glädja mig åt det. Med denna väggalmanacka blir det lättare att planera.

Bottenlistan
Den huvudvärk jag haft nästan dagligen i flera veckor. Idag ringde jag barnmorskan som sa att det var vanligt i dessa veckor pga. stora hormonförändringar just nu. Men det är inte mycket som känns lättsamt när huvudvärken är konstant... igår tog jag mig ett varv runt Limsjön (torrt!) men idag orkar jag inget annat än tvätta och baka.

7 kommentarer:

andreas sa...

haha skön lapp hoppas huvudvärken ger sig snart kramar

bureborn sa...

Usch, usch för huvudvärk! Hoppas at hormonerna lugnar sig snart.
Gillar ditt sett att se på planering, själv ha jag otroligt svårt att planera. Vill helst inte alls.

Karin sa...

"orkar inget annat än att tvätta och baka" ;-) Det orkar jag nästan aldrig!

Unknown sa...

Ja, arga lappar kan ju vara kul om de inte är riktade till en själv och befogade ;) Håller med Karin, det lät som en aktiv kväll ju!

mor sa...

HAr du nån att brås på möjligen när det gäller planerande......ha ha

Unknown sa...

fin almanacka! trodde hon att huvudvärken skulle gå över snart då? blir det alltför jobbigt kan du väl ta en tablett? Puss

elly sa...

Jag måste ändå säga att du är oerhört tapper. Både tvätta och baka på en och samma kväll skulle jag aldrig orka, gravid eller ej... Hoppas den eländiga huvudvärken försvinner snart! Kram