måndag 18 januari 2016

Slutet av ett år och början på ett nytt

Och så var den julen utdansad så när som några julkuddar i soffan, och ett par överlevande julstjärnor. Jag hade ett långt jullov mellan 17 december och 4 januari, vilket var helt underbart. Varje dag njöt jag av, och speciellt att få umgås så mycket med Knut. 

Under lovet var vi mycket hemma... frågan är om jag ens lämnade kommungränsen? Jag tror inte det. Och det var precis så som jag ville ha det. 
 Snön kom till slut... men julafton blev en helt grön historia. Här prövar Knut att åka längdskidor för första gången. Mycket bobåkande blev det också!



 Vårt hus är så fint i vinterskrud! Den enda årstid vi inte sett och upplevt huset i. Det var ju förra våren som vi började hänga här. På bilderna är det fortfarande väldigt lite snö, nu har det kommit massor!

 Knut gillar att vara utomhus, oavsett väder...
 och får härliga rosiga kinder efteråt...
 Julgranen i Östanhol.

 Och nu, eller i helgen snarare... iskallt och strålande vackert. Tulpaner och kokosbollar.
2016 blir ett spännande år! Förhoppningsvis förvandlas denna kula till en bäbis någon gång i början av sommaren. Knut ska bli storebror, vi ska bli tvåbarnsföräldrar! Hur häftigt är inte det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uräftigt! Varmt grattis till den fina kulan!

LinaTriathlet sa...

Åh finaste kulan <3 Spännande år vi har framför oss :)!! KRAM!